lördag 25 november 2017

Julmarknad

Förbereder min medverkan på Abrahamsgårdens Julmarknad i Norberg den 2-3 december. Det är verkligen flitens lampa som lyser hos mig just nu. Det känns spännande och mycket kul. Gör en del nytt och en del som jag knåpat med tidigare. Både saker för julgranen och som julklappar.

Garntomtar, julgranskarameller, pappersstjärnor, pappersgranar, hjärtan i kläde, godisstrutar i läder, trätt rönnbär på tråd, gjort björmossekvast och takdekoration,  röd "oro", dekorerat förstoringsglas, parfymgömmor och visselpipor, nyckelband, flätade silverhjärtan, kimonon i oxiderad silver med bladguld, silverhjärta med stickmönster, bronshjärtan, armband i läder och Leksandsband, hjärtebrosch i läder och Leksandsband samt en sypåse i läder.

Först när jag radar upp allt förstår jag var min tid tar vägen.

Drygt en vecka kvar vad mer kan det bli tro........Känner mig otroligt nöjd och förväntansfull.
























 

Inga kommentarer: